דילוג
  • לכל שאלה מוזמנים להתקשר - 0522382904

תקנון ותנאי שימוש

תקנון ותנאי שימוש

תנאי שימוש – סקירה כללית

אתר זה הינו בבעלות אריק אבקסיס עסק מורשה מספר: 302104716

השימוש באתר מותנה בקבלת הסכמת המשתמש לכל ההוראות הכלולות בתקנון זה. לפיכך, הנך מתבקש לקרוא בקפידה את כל הוראות התקנון בטרם שימוש באתר. במידה ואינך מסכים להוראה מהוראות התקנון, הנך מתבקש לצאת מן האתר ולא לעשות בו שימוש.

השימוש באתר אסור למי שטרם מלאו לו 18 ו/או למי שנדרש לאישור אפוטרופוס לפעולות מעין אלו.
יש לציין שפעולה שתבוצע באתר על ידי אחד מן הנזכרים לעיל תחשב כאילו קיבל על כך אישור.

מטעמי נוחות, התקנון מנוסח בלשון זכר, אולם האמור בו מתייחס לכל המינים.

 

  1. תנאי השימוש בחנות האונליין

1.איסור רכישה למטרות מסחריות

 

הרכישה באתר מותרת אך ורק לצרכים אישיים. חל איסור לרכוש באתר פריטים לצרכים בעלי מאפיינים מסחריים. קמעו שומרת לעצמה את הזכות שלא לכבד ו/או לבטל הזמנות ו/או רכישות אשר נעשו למטרות מסחריות, וזאת על פי שיקול דעתו הבלעדי של בעל אתר.

 

2.זמינות פרטים במלאי

 

פריטים המוצעים למכירה באתר, חלקם נמצאים במלאי החנות ואת חלקם צריך לייצר במיוחד עבור ההזמנה. במקרה חריג, שבו לאחר קבלת אישור ההזמנה לא ניתן יהיה לספק את הפריט המוזמן, אנו ניצור עמך קשר על מנת למצוא חלופה או לבטל את ההזמנה המקורית.

 

קמעו שומרת לעצמה את הזכות להפסיק לשווק כל פריט מהפריטים המוצעים על ידה באתר, וזאת בכל עת וללא מתן הודעה מראש, ולא תהיה למי מהמשתמשים כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה בעניין זה.

 

3.מדיניות מחירים

 

אנו שומרים לעצמנו את הזכות לשנות את המחירים הנקובים באתר בכל עת וללא מתן הודעה מראש. המחיר שבו יחויב הקונה דרך האתר, הוא המחיר הנקוב באתר בעת מועד הרכישה.

 

שירות שינוי מידה ו/או אורך לעיתים כרוכים בתשלום נוסף.

 

4.אמצעי תשלום

 

הקנייה דרך האתר אפשרית באמצעות כרטיס אשראי ופייפאל בלבד.

ביצוע הרכישה דרך האתר מותנה בקבלת אישור כנדרש מחברת האשראי.

 

5.אישור הזמנה:

לאחר אישור ההזמנה על ידי המשתמש (על ידי לחיצה על "שלח") תועבר ההזמנה לטיפול לשם ביצועה. בהעדר מניעה לבצע את ההזמנה, יועבר למשתמש, בתוך 48 שעות ממועד ביצוע ההזמנה, אישור הזמנה לדואר האלקטרוני.

במידה ואין אפשרות לייצר את התכשיט או שחברת האשראי לא אישרה את החיוב, תישלח למשתמש הודעה מתאימה, כרטיס האשראי לא יחויב וקמעו תהיה פטורה מאספקת המוצר שהוזמן, מבלי שתהיה למשתמש כל טענה נגדה בעניין זה.

 

6.תצלומי הפריטים באתר

 

תצלומי הפריטים באתר מיועדים להמחשה בלבד. אנו עושים ככל יכולתנו על מנת שתצלומי הפריטים ישקפו ככל האפשר את מראם בפועל. יחד עם זאת, ייתכנו הבדלים שמקורם בהגבלות טכניות (בעיות גרפיקה, צגי מחשב ברזולוציות שונות וכו'). מובהר כי לא תהיה לנו אחריות בגיל ההבדלים הנ"ל.

 

  1. אספקה

1.אזורי מסירה

 

פריטים שהוזמנו דרך האתר והתמורה בגינם שולמה דרך האתר, ניתן לספקם בשטח מדינת ישראל. משלוחים לאזור יו"ש, מזרח ירושלים ייקבעו באופן פרטני. ככל שהלקוח ירצה לשלוח את אשר רכש לחו"ל, יש לברר אפשרות לעשות כן, טרם הרכישה, בפנייה דרך האתר.

 

2.אפשרויות המסירה

בעת ביצוע הרכישה, באפשרותך לבחור את הדרך המועדפת עליך לקבלת הפריט. ניתן לבחור באחת מן האפשרויות הבאות:

  • משלוח – המוצר יגיע לכתובת לפי בחירתך עד כ-30 ימי עסקים מיום קבלת אישור ההזמנה (זמן זה כולל ייצור הפריט ומשלוח). המשלוחים בארץ ולחו"ל הם בחינם.
  • איסוף עצמי – ניתן לאסוף את הפריט המוזמן באופן עצמי בחנות הפיזית הממוקמת ברחוב שמואל הנגיד 8 בירושלים. יש לבחור אפשרות זו בתהליך ההזמנה. יש להמתין להודעה או שיחת טלפון מנציג החנות על כך שהפריט מוכן לאיסוף.

קמעו, או מי מטעמה, לא יהיו אחראים לאיחור במסירה בשל אירועים שאינם ניתנים לשליטתם, לרבות נזקי טבע ו/או מלחמות ו/או פעולות איבה ו/או תקלות במערכות המחשבות ו/או מערכת הטלפונים ו/או תקלות תקשורת שונות ו/או כל גורם אחר הנובע מכוח עליון.

3.קבלת הפריט המוזמן

 

הפריט המוזמן יסופק אך ורק לידי מי שהזמין אותו. כתנאי לקבלת הפריט, על המזמין להצטייד בתעודת זהות ולהציגה בפני השליח. לאחר מכן על המזמין לחתום על טופס המאשר את קבלת הפריט שהוזמן.

למזמינים לחו"ל, יסופק המוצר לכתובת שניתנה לנו ע"י המזמין, בצירוף למספר טלפון של מקבל החבילה (מספר טלפון של מקבל החבילה, הינו תנאי למשלוח לחו"ל ע"י DHL).

 

מובהר בזאת, כי לא תתאפשר בשום אופן מסירה של הפריט ללא נוכחות המזמין והצגת תעודת זהות על ידו.

 

4.איחור במסירה

 

במקרה של איחור במסירה, הנך מוזמן ליצור עמנו קשר טלפוני בטלפון 0522382904 או באמצעות המייל שלנו kameojewelrystudio@gmail.com

 

 

  1. ביטול רכישה

לתשומת ליבך, האמור בסעיף זה חל אך ורק לגבי רכישת פריטים דרך האתר (ביצוע הזמנה ותשלום דרך האתר).

ניתן לבטל רכישה שבוצעה דרך האתר בהתאם להוראת סעיף 14ג. לחוק הגנת הצרכן, תשמ"א – 1981 (להלן: "החוק"), כמפורט להלן:

מיום ביצוע ההזמנה ועד 7 ימים מיום קבלת הפריט המוזמן.

לתשומת ליבך, לא ניתן לבטל רכישה לגבי פריטים שיוצרו ו/או הוזמנו במיוחד עבור דרישות הקונה, ובכלל זה בהתאם למידותיו.

לא ניתן לבטל רכישה של פריטים שנפגמו בכל דרך ו/או שנעשה בהם שימוש כלשהו.

ביטול הרכישה ייעשה בכתב בלבד, באמצעות משלוח דוא"ל לכתובת:  kameojewelrystudio@gmail.com

על המבקש לבטל עסקה שנעשתה דרך האתר, להציג חשבונית עסקה מקורית.

במקרה של ביטול עסקה, כאמור, שלא עקב פגם בפריט המוזמן ו/או אי התאמה, יחולו ההוראות הבאות:

(1)  קמעו תחזיר לקונה בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול אצלה, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידי הקונה, תבטל את חיובו של הקונה עקב העסקה ותמסור לו עותק מהודעת ביטול החיוב, ולא יגבה מהקונה סכום כלשהו פרט לדמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 15% ממחיר הפריט שהוזמן. כמו כן, ההחזר הכספי לא כולל את דמי המשלוח.

(2)  במידה שהקונה קיבל לידיו את הפריט שהזמין, יהיה עליו להחזירו לחנות שבירושלים פיזית או על ידי דואר שליחים ורק אחר כך יקבל את כספו בתוך 14 ימי עסקים.

(3)  הפריט יוחזר באריזתו המקורית, שלם, ללא פגיעה ו/או נזק  ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא.

במקרה של ביטול עסקה עקב פגם בפריט המוזמן ו/או אי התאמה ו/או אי אספקה במועד ו/או עקב כל הפרה אחרת של התקנון בידי קמעו, יחולו ההוראות הבאות:

(1)  קמעו תחזיר לקונה בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול אצלה, את עלות העסקה ששולם על ידי הקונה, תבטל את חיובו של הקונה עקב העסקה ותמסור לו עותק מהודעת ביטול החיוב, ולא יגבו מהקונה דמי ביטול כלשהם.

(2)  במידה שהקונה קיבל לידיו את הפריט שהוזמן, הוא יוכל להחזיר את הפריט הפגום בדרכים הבאות:

  • שליחה בדואר שליחים בלבד
  • מסירה פיזית לחנות בירושלים

יודגש, כי לא נשיב לקונה כספים ששולמו על ידו ולא נבטל את חיובו, בטרם יושב לרשותה הפריט שהקונה מבקש לבטל את רכישתו.

קמעו רשאית לבטל עסקה ולהשיב ללקוח את כספו במקרה בו נפלה טעות קולמוס, בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר.

  1. מדיניות החלפה

תינתן אפשרות להחלפת מוצרים במקרים מסויימים על ידי יצירת קשר איתנו במייל kameojewelrystudio@gmail.com

  1. אחריות לפריטים

לכל הפריטים שיוצרו על ידנו ישנה אחריות לכל החיים. האחריות אינה כוללת את האבנים (שריטות, שבירה או איבוד).

  1. קניין רוחני

כל זכויות היוצרים והקניין הרוחני הקשורות באתר זה ובכל המופיע בו הינם בבעלות הבלעדית של קמעו, ולאף אדם לא תהא כל זכות, לרבות זכות שימוש ו/או דרישה ו/או תביעה כנגד עוסק זה או מי מטעמו בנוגע לזכויות אלה.

אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, למכור, לשווק ולתרגם ו/או לעשות כל שימוש מסחרי ו/או אחר במידע כלשהו מהאתר, ללא קבלת רשות והסכמה מאיתנו מראש ובכתב.

  1. פרטיות

קמעו מתחייבת שלא לעשות שימוש בפרטי המשתמשים הרשומים באתר אלא לצורך ביצוע העסקאות, כאמור בתקנון זה, ולשם הפצת חומר שיווקי ו/או פרסומי של החברה, כמפורט בסעיף 9 להלן. מוסכם בזאת, כי אין באמור כדי להגביל את קמעו ו/או מי מטעמה בלעשות שימוש במידע לא מזהה, שאינו נוגע למשתמש ספציפי כלשהו, ושימוש זה יהיה מותר ויעשה ע"י קמעו ו/או מי מטעמם על פי שיקול דעתם הבלעדי.

  1. סודיות המידע

קמעו נוקטת בכל האמצעים המקובלים והסבירים לשם אבטחה והגנה על הנתונים באתר, וזאת, בין היתר על ידי שימוש במערכות אבטחה מתקדמות לאבטחת נתונים. יחד עם זאת, למרות מאמצנו לאבטח את הנתונים המצויים באתר, ייתכנו עדיין מקרים של פריצה למערכות המידע של האתר, וחשיפת הנתונים שבהן לגורמים שלישיים כלשהם, וקמעו ו/או מי מטעמה לא יישאו באחריות כלשהי בגין כל נזק, ישיר או עקיף, אשר ייגרם למשתמש כלשהו, ו/או למי מטעמו, עקב כך.

  1. רשימת דיוור

בעצם מסירת פרטיך לצורך הרשמה לדיוור או ביצוע רכישות באתר, הנך מביע את הסכמתך לקבל דבר פרסומת ישירות לתיבת הדוא"ל שלך ו/או לכתובת מגוריך ו/או ישירות למכשיר הטלפון הנייד שברשותך, והכל בהתאם לפרטים שנמסרו על ידך באתר, ולא תהיה לך כל טענה כנגד קמעו ו/או מי מטעמה בעניין זה.

לתשומת ליבך, ישנה אפשרות להודיע לנו בכל רגע נתון על סירובך לקבל דברי פרסומת (להלן: "הודעת סירוב"), כאמור לעיל.

הודעת סירוב מטעמך תינתן בכתב, בכתובת הדוא"ל kameojewelrystudio@gmail.com או בדרך בה שוגר אליך דבר הפרסומת, על פי בחירתך.

  1. הגבלת אחריות

השימוש באתר נעשה על אחריות המשתמש בלבד. מובהר בזאת, כי קמעו ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים בשום אופן לכל נזק ישיר, עקיף או מיוחד, שיגרם למשתמש ו/או למזמין ו/או לצד שלישי כתוצאה משימוש באתר.

קמעו ו/או מי מטעמה לא יישאו בכל אחריות לכל נזק שייגרם לפריטים שנרכשו עקב שימוש שייעשה על ידי המזמין שלא בצורה סבירה.

  1. שמירת הזכות לשינויים

קמעו שומרת לעצמה את הזכות לשנות תקנון זה מעת לעת, מבלי לתת על כך הודעה מראש. רק הוראות שיפורסמו בתקנון האתר, בעת ביצוע פעולה על ידי המשתמש הן שיחולו על אותה פעילות, ויחייבו את קמעו ואת המשתמש. באחריות המשתמש להתעדכן בתקנון זה מעת לעת.

יובהר בזאת, כי בכל מקרה של סתירה ו/או שוני בין הוראות תקנון זה לבין פרסום אחר, יגבר תקנון זה.

  1. איסור על שימוש בלתי חוקי באתר

אין לעשות שימוש באתר זה למטרות בלתי חוקיות ולכל מטרה האסורה על פי התנאים הכלולים בתקנון זה. למען הסר כל ספק, חל איסור מפורש על איסוף תמונות ופרטים המוזנים באתר על מנת לעשות בהם שימוש מסחרי או אחר. כמו כן, חל איסור לעשות שימוש באתר זה כקישור לאתרים ו/או באתרים אחרים, קמעו שומרת לעצה את הזכות לפעול בכל האמצעים החוקיים שברשותה על מנת להביא להפסקה מידית של כל פעילות אסורה כאמור לעיל.

  1. דין ושיפוט

על תקנון זה יחולו דיני מדינת ישראל, וכל סכסוך או סוגיה משפטית בקשר עם התקנון יובאו להכרעה בפני הערכה השיפוטית המוסמכת בירושלים בלבד.

 

 

סל הקניות ריק